همراه با ما ، بی نیاز از بیگانه

شرکت برترایران برای دومین سال متوالی

کسب مقام شرکت برتر کشور به انتخاب وزیر نیرو در نمایشگاه وزرات نیرو، پاییز سال 1401

 

 

 

 

 

 

کسب مقام شرکت برتر کشور به انتخاب وزیر نیرو در نمایشگاه وزرات نیرو، پاییز سال 1401

به گزارش روابط عمومی این شرکت در نمایشگاه وزارت نیرو که در پاییز 1401 برگزار شده ، این شرکت موفق به دریافت عنوان شرکت برتر دانش بنیان  در زمینه تولید قطعات نیروگاهی از وزیر نیرو شده است.

 

آشنایی با گروه صنعتی مدیران انرژی کویر

مدیران انرژی تولید کننده قطعات نیروگاهی

“گروه صنعتی مدیران انرژی کویر” با تلفیقی از دانش، مهارت و بیش از یک دهه تجربه در صنعت نیروگاهی کشور همواره در تلاش است با بهره گیری از فرصت ها با کیفیت ترین محصولات را تولید و منحصر به فردترین خدمات را ارائه نماید. مدیران انرژی با شعار «همراه با ما، بی نیاز از بیگانه» پا در عرصه رقابت با شرکت های معتبر دنیا گذاشته و سعی در توسعه بازارهای ملی و منطقه ای را دارد.

 
 

ما توانسته‌ايم با ساخت قطعات و تجپیزات نیروگاهی که همگی برای اولین بار در کشور ساخته شده» از واردات این تجهیزات جلوگیری کرده و چند میلیون دلار صرفه جویی ارزی برای کشور داشته باشیم.این شرکت دانش بنیان مفتخر است دو سال پیایی عنوان شرکت برتر دانش بنیان کشور رت در سال های 1402،و 1401 از طرف وزارت نیرو نصیب خود کند

گروه صنعتی مدیران انرژی کویر مفتخر به ساخت و تولید تجهیرات و قطعات استراتژیک نیروگاهی مانند پمپ ها، کنترل ولوها،آرک ولوها ، اکچویتورها و … می باشد و در این رساتا نیاز بسیاری از نیروگاه های کشور را برطرف نموده است.

Related Posts

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.