همراه با ما ، بی نیاز از بیگانه

لیک آف ولو

لیک اف ولو

ساخت لیک اف ولو (leak of valve)   Boiler Feed Water Pump Automatic Recirculation Valve گروه صنعتی مدیران انرژی کویر

عملکرد لیک اف ولو

شیر اتوماتیک جریان برگشتی( Automatic Recirculation Valve ) :

ARC VALVE یکی از اجزای مهم در سیستم‌های پمپ آب تغذیه بویلر است. این شیر برای تضمین حداقل نرخ جریان و محافظت از پمپ در برابر آسیب‌های ناشی از شرایط جریان پایین طراحی شده است.

این شیر معمولاً در سیستم‌هایی مانند پمپ‌های تغذیه بویلر یا پمپ‌های با ظرفیت بالا استفاده می‌شود تا از خرابی ناشی از خشک کار کردن یا جریان ناکافی جلوگیری کند.

مزایای استفاده ازARC VALVE :

  1. محافظت در برابر خشک کار کردن: با اطمینان از یک جریان حداقلی مستمر، ARV از شرایط خشک کار کردن که می‌تواند باعث آسیب شدید به پمپ‌ها شود جلوگیری می‌کند.
  2. افزایش عمر پمپ: حفظ نرخ‌های جریان مناسب به کاهش سایش و فرسودگی اجزای پمپ کمک می‌کند و در نتیجه طول عمر آن را افزایش می‌دهد.
  3. بهره‌وری انرژی: با بهینه‌سازی شرایط جریان، ARV‌ها به عملکرد کارآمدتر سیستم‌های بویلر کمک کرده و منجر به صرفه‌جویی انرژی در طول زمان می‌شوند.

    کاربردها:

    ARC VALVE ها به طور معمول در کاربردهایی که از پمپ‌های تغذیه بویلر استفاده می‌شود، به کار می‌روند. این کاربردها شامل موارد زیر هستند:

    • نیروگاه‌ها
    • بویلرهای صنعتی
    • کارخانه‌های فولاد
    • صنایع نفت و گاز

    در کل، شیرهای بازیافت خودکار نقش حیاتی در حفظ بهره‌وری عملیاتی و ایمنی سیستم‌های تغذیه آب بویلر دارند و اطمینان می‌دهند که پمپ‌ها همیشه در محدوده طراحی خود کار می‌کنند.

لیک آف ولو

عملکرد LEAK OF VALVE  (minimum flow مینیموم فلو) در آرک ولو ها:

تجهیزی حیاتی در مجموعه بویلرفیدپمپ های نیروگاهی هستند که ضمن افزایش کارایی الکتروپمپ ها و قابلیت اطمینان بودن آنها ،محافظت ضروری در برابر آسیب های احتمالی به مجموعه را بر عهده دارد.

جهت استعلام قیمت و مشاوره رایگان و خرید  تمام قطعات آرک ولو از جمله LEAK OF VALVE با کارشناسان و مهندسان شرکت مدیران انرژی کویر با شماره های زیر در تماس باشید:
035-35200202 – 09129612863