همراه با ما ، بی نیاز از بیگانه

دانلود کاتالوگ

“گروه صنعتی مدیران انرژی کویر” با تلفیقی از دانش، مهارت و بیش از یک دهه تجربه در صنعت نیروگاهی کشور همواره در تلاش است با بهره گیری از فرصت ها با کیفیت ترین محصولات را تولید و منحصر به فردترین خدمات را ارائه نماید. مدیران انرژی با شعار «همراه با ما، بی نیاز از بیگانه» پا در عرصه رقابت با شرکت های معتبر دنیا گذاشته و سعی در توسعه بازارهای ملی و منطقه ای را دارد.

ما توانسته‌ايم با ساخت قطعات و تجهیزات نیروگاهی که همگی برای اولین بار در کشور ساخته شده از واردات این تجهیزات جلوگیری کرده و چند میلیون دلار صرفه جویی ارزی برای کشور داشته باشیم.

این شرکت دانش بنیان مفتخر است دو سال پیایی عنوان شرکت برتر دانش بنیان کشور در سال های 1401و 1402 از طرف وزارت نیرو نصیب خود کند.

زمینه فعالیت

گروه صنعتی مدیران انرژی کویر مفتخر به ساخت و تولید تجهیرات و قطعات استراتژیک نیروگاهی مانند پمپ ها، کنترل ولوها،آرک ولوها ، اکچویتورها و … می باشد و در این راستا نیاز بسیاری از نیروگاه های کشور را برطرف نموده است.

ساخت تمام قطعات بویلر فید پمپ ها (HYOSUNG , TORISHIMA) و نصب آن ها به عنوان اولین شرکت ایرانی در نیروگاه های دماوند،شیرکوه،کرمان، نکا ، سنندج ،تابان و …

ساخت تمامی قطعات آرک ولو (ARC VALVE) در نیروگاه های کرمان،دماوند، سنندج ، یزد ،کازرون ،گناوه ، چادرملو ،نکا و …
ساخت تمام قطعات اکستراکشن پمپ ها (CEP) در نیروگاه های نکا، یزد ،کرمان ، گناوه و…
ساخت تمام قطعات اکستراکشن پمپ ها( ‎(CEP‏ در نیروگاه نکاء ،یزد ، کرمان، گناوه و…